My Little Sweety

Lilypie 2nd Birthday Ticker Lilypie 1st Birthday Ticker

Saturday, May 2, 2009

Coffee King


Harga
RM 35.00 (Semenjung Malaysia)
RM 38.00 (Malaysia Timur)


Coffee King
Kopi pra campuran yang dirumuskan khas untuk kaum lelaki untuk meningkatkan kecergasan. Ia merupakan campuran tujuh (7) ekstrak herba yang sangat tinggi khasiatnya. Setiap sachet mengandungi diantara 500-600mg campuran ekstrak herba(Paling tinggi dalam pasaran!)Ia bukan sahaja untuk organ seksual lelaki tetapi juga boleh membantu untuk penyakit seperti prostate, diabetis, darah tinggi serta gaot. Pengambilan Coffee King yang berterusan dapat mencapai kehidupan yang sihat dan ceria.

Herba-herba Yang Terkandung Dalam Coffee King
Terdapat tujuh (7) jenis ektrak herba yang terkandung dalam ramuan Coffee King termasuklah ekstrak Tongkat Ali (Eurycoma Longifolia), ekstrak Ubi Jaga (Smilax myosotiflora) ,ekstrak Akar Haji Samad (Stemona tuberose), ekstrak Ginkgo Biloba, ekstrak Cordyceps, ekstrak Panax Ginseng dan ekstrak Noto Ginseng

Kesan Selepas Penggunaan
Selepas mengamalkan Coffee King badan akan terasa panas kerana pengaliran darah bertambah lancar. Diingatkan, kesan terhadap individu dengan individu yang lain berbeza kerana ia bergantung kepada struktur badan seseorang.

Kebaikan dan Kelebihan
Pengguna yang mempunyai masalah pembuangan air kecil, sakit pinggang, sengal-sengal badan, kanser prostate, diabetis, tekanan, berat badan yang berlebihan , sakit otot, dan kemandulan boleh mengamalkan Coffee King.

Penggunaan
Boleh mengambil 1-2 sachet sehari pagi dan malam untuk meningkatkan kecergasan

Kelebihan Ektrak Herba
Tongkat Ali mengandungi “aphrodisiac” yang membantu melancarkan peredaran darah, meningkatkan tenaga dan stamina, dan boleh memberi kesegaran kepada badan. Ubi Jaga membantu melancarkan peredaran darah, membersihkan salur kencing, dan buah pinggang. Akar Haji Samad membantu dalam aktiviti seksual ketahap yang maksimum dan memperlahankan ejekulasi. Gingko Biloba membantu melancarkan peredaran darah, mengurangkan angin dalam badan dan membekalkan oksigen ke otak. Cordyceps Sinensis mengurangkan batuk dan kahak, membekalkan oksigen ke dalam badan, dan membantu dalam melancarkan pernafasan. Noto Ginseng memperbaiki sistem saraf dan kesakitan sistem saraf dan sakit-sakit badan. Panax Ginseng membantu memperbaiki imunisasi badan dan stress serta masalah diabetis

Kandungan
Kopi segera dari biji Kopi Arabica, Krimer tanpa Lemak, Gula Halus, Ekstrak Tongkat Ali, Ekstrak Ginkgo Biloba, Ekstrak Ubi Jaga, Ekstrak Akar Haji Samad, Ekstrak Cordyceps, Ekstrak Noto Ginseng dan Ekstrak Panax Ginseng.

Testimonia
Badan lebih cergas tanpa rasa lesu apabila memulakan kerja diawal pagi dan segalanya lebih ceria berbanding sebelumnya!
Mr Hisyam Mohd Nazir - hisyam_strong@yahoo.com

Lebih rasa bertenaga untuk bekerja ketika berada di Office serta tidak mudah mengantuk dan lesu.
Mr Nor Nazri B Mohamed - lc_tong2002@yahoo.com



NOT only KING, QUEEN COLLAGEN also coming soon!!

Pengedar diperlukan seluruh MALAYSIA!
Sila emailkan pertanyaan anda di
khalismall@yahoo.com untuk keterangan lanjut.
Keluaran BUMIPUTRA.